Vítáme Vás na stránkách věnovaných bedýnkování!

5. srpna 2010

Se systémem bedýnek jsem se seznámila někdy vloni díky jedné diskuzi na internetu. Velmi mě to zaujalo, už kvůli vaření pro malé dítě, a tak jsem se zajímala a hledala na internetu zda se bedýnkuje i u nás v Liberci nebo zda je někde poblíž v rozumném dosahu nějaká farma, kam by se dalo jezdit a bedýnky dovážet. Bohužel v Liberci se žádné bedýnky nekonaly a nepodařilo se mi ani najít vhodnou farmu. Takže jsem tuto myšlenku zcela pustila z hlavy.
Až letos jsem náhodou při hledání kde koupím na podzim dýně, narazila na ceník farmy v Klokočí, kde jsem si všimla nabídky bedýnek. Protože farma distribuci bedýnek nijak nezajišťuje, znovu ožila myšlenka sehnat více zájemců, podělit se o náklady na dopravu a bedýnky dovážet.
V jedné diskuzi na internetu jsem byla upozorněna, že se již v Liberci bedýnkuje a to s farmou Pod dračím kamenem v Kateřinkách. Jenže po pročtení jejich stránek jsem zjistila, že letos již další zájemce nepřibírají. Takže myšlenka dovážení bedýnek z farmy Klokočí u Turnova zůstala.
Mezi tím, co jsem plánovala první cestu na farmu, jsem začala s vylepováním letáčků, přípravou těchto stránek a sháněním prvních zájemců o odběr bedýnek. Musím přiznat, že jsem si myslela, že to půjde snadnějí, ale pravděpodobně hodně lidí o tomto systému ještě neslyšelo a nemají možná důvěru a také často byly letáčky již za půl dne strženy. Nicméně se snažím podnikat další kroky, aby se dostatečný počet zájemců našel.

1 komentářů:

Anonymní,  2. září 2010 v 16:10  

Váš nápad je dobrý,vždy jsem říkala proč naši zemědělci nejezdí po velkých sídlištích a neprodávají.Určitě by prodali.Ale je to o tom,že každý dělá svoje,když jeden pěstuje,tak jiný prodává.Tohoto nápadu jste se ujala Vy.
Doufám,že se na mě nebudete zlobit,ale přijměte ode mě pár rad.Zákazník chce znát cenu za zboží.Vámi nabízené 3 až 10kg,v cenách za kg 25 až 60kč,je tedy bedýnka od 125kč do 300kč.To je velký rozdíl,jesli v kg bude cuketa nebo cibule.Dále bych udělala více odběrních míst,a to především na velkých sídlištích.Zkusit najit malého obchodníka,který by jednou za 14 dní věnoval hodinu předání.Vše je samozřejmě závislé i od odměny.Ta bohužel při kvalitním prodeji nebývá vysoká.
Doufám,že se na mě nezlobíte a přijmete mé připomínky jako rady.Nadále budu sledovat Vaše stránky,a myslím,že i já budu bedýnkový odběratel,ale přihlásit se teď na sezonu 2011,je pro mě i další,nevyhovující,kdo ví co bude...
Na shladanou

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP