První návštěva na farmě (na poli)

6. srpna 2010

Když jsem prvně mluvila po telefonu s p. Hudskou z farmy, konstatovala jsem, že je to velmi milá a příjemná paní, se kterou nebude problém se domluvit a první návštěva na farmě (na poli) to jen potvrdila.
Protože manžel okolí Turnova díky práci velmi dobře znal, přijeli jsme přímo na pole bez bloudění a hledání. Dokonce mi ukazoval kde p. Hudská bydlí :-)
S p. Hudskou jsme se přivítali a měla pro nás již připravenou bedýnku. Měla jsem sespáno několik otázek ohledně bedýnek, takže jsme ji trochu zdrželi od práce, za což se moc omlouváme.
Probrali jsme možnosti letos a příští rok a vůbec vše co se týká bedýnek a další nabídky. Pro letošní rok vidí kapacitu pouze 10 bedýnek 1x za 14 dní nebo 21 dní. Přiznám se, že mě to trochu zarazilo, ale chápu, že takové plány s bedýnkama nebyly, takže jsme se domluvily, že v případě zájmu by na další sezónu počítala s větším odběrem a možná i s dalšími novými produkty. Tím se trochu mění i plán ohledně platby za bedýnky. Pravděpodobně bude potřeba závazná objednávka a nějaká platba předem, aby byl v takovém případě odbyt vypěstované zeleniny zajištěn.
Dále byl můj předpoklad, že v případě zájmu by byl dovoz každý týden, ale p. Hudská to spíše vidí jednou za 14 dní nebo 3 neděle. Prý aby stačila zelenina dorůstat a také aby nikoho odběr bedýnek neotrávil. A má pravdu. Když jsem se nad tím otrávením později zamyslela, tak pro někoho týden uteče velmi rychle a některé dny se třeba nestíhá ani vařit. A při představě, že ještě nemám zpracovanou bedýnku z minulého týdne a už je tu další, mě jímá hrůza a také se může dostavit jakési mrhání touto zeleninou a to by přeci bylo škoda. Také nikdo z nás nemáme doma nafukovací mrazák, takže to plně chápu a dokonce jsem ráda, že nás p. Hudská netlačí do nesmyslných odběrů.
Po dohodě a objednání předem bude možné do bedýnky dávat také ovoce nebo si k bedýnce přikoupit maso nebo med.
Co mě na poli opravdu zaujalo a překvapilo, bylo to, že p. Hudská pole vůbec nezalévá a také to, že tam po poli chodí bosa. Tomu se opravdu říká respektování a soulad s přírodou! (pozn. .....a její nohy bysme jí leckdo mohli závidět).
Před odjezdem jsem se ještě ptala na možnost vidět zvířata z farmy a ukázat je synovi, ale ty jsou cca 2 km od pole a již nebyl čas na procházku, takže snad příště.

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP