Jarní polévka s květákem

12. července 2012

Zhruba s měsíčním zpožděním dávám jeden recept na výbornou polévku, jedla jsem ji u p. Hudské, tak jsem ji poprosila o recept. Předaly jsme si ho jen v rychlosti ústně, takže množství surovin neuvádím, prostě od oka to určitě zvládnete také ;-)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recept
květák, mladá cuketka, čerstvý (zmrazený) hrášek, petržel kudrnka, máslo, hladká mouka, kurkuma, sůl

Do hrnce s vodou dáme na 7 min. povařit na růžičky rozebraný květák. Na másle krátce osmahneme na slabá kolečka pokrájenou cuketku a hrášek. Osmahnutou zeleninu dáme stranou, přidáme trochu másla a uděláme si světlou jíšku. Jíškou zahustíme vývar s květákem a 10 min. povaříme. Na konec přidáme osmahnutou zeleninu, petrželku, sůl a kurkumu, a cca 3 min. ještě povaříme.

Dobrou chuť!

3 komentářů:

Unknown 13. července 2012 v 9:04  

Recept vypadá moc pěkně, už mám opsáno a určitě vyzkouším :-)

Danag 13. července 2012 v 21:15  

Ahoj Leni,

květákovou polévku dělám docela často, ale jen z květáku. Tahle vypadá moc dobře, sbíhají se mi sliny, takže při nejbližší příležitosti určitě vyzkouším.

Hezký víkend
Dana

Lenka 15. července 2012 v 1:36  

U nás je to s květákovkou stejné :-) ...tohle mě nikdy nenapadlo, a přitom je to jednoduché. Pavel tu polévku moc chválil.

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP