4. bedýnka 2012 - skupina B

8. srpna 2012

Úterní bedýnka byla opět parádní a byly v ní: červené brambory (odr. Rosara), oranžová a žlutá mrkev, mangold, malé lahůdkové cukety, velké cukety, fazolky, petržel kudrnka, letní jablka, švestky (odr. Čačanská lepotica).

7 komentářů:

Merynkaw 8. srpna 2012 v 13:28  

Tak ty švestky jsou výborné!

Lenka 8. srpna 2012 v 15:42  

Jj, jsou, ale některé už jsou možná měkčí. Chce to je mít v lednici a co nejrychleji spotřebovat. Paní farmářka se snažila, aby byly také pro skupinu B, takže jsou jen tak tak. Tato odrůda už letos nebude.

Unknown 9. srpna 2012 v 7:21  

Skvělá bedýnka! Hned jsem se pustila do zpracování, takže takový menší vařící/pečící maratón. Z fazolek jsem udělala polévku (inspirace odsud), brambory jsem zapekla s na másle s cibulkou restovaným mangoldem (zalité ricottou + smetanou + sůl + pepř + římský kmín, navrch nastrouhat Pecorino). Z letních jablíček jsem upekla koláč (inspirace zde http://dolcevita.blog.cz/1208/jablecny-kolac-se-skorici-a-vanilkovym-kremem ). Švestky jsem nechala jen tak, rodinka se je rozhodla sníst bez zpracování a jsou móc dobré. Petrželku jsem hned nasekala do mražáku a přijde do nějaké polévky. Teď už zbývá jen zpracovat cukety a mrkev.

Merynkaw 10. srpna 2012 v 8:36  

Tak tu velkou cuketu jsem včera zpracovala dle tohoto receptu http://www.brydova.cz/recepty/rychle-vecere/878-zapecena-cuketa jen nemám ráda glutamát, tak jsem dala jako koření čerstvé bylinky z balkónu. A bylo to moc dobré!

Anonymní,  10. srpna 2012 v 11:21  

I my moc děkujeme za vydatnou bedýnku :-). Minulý týden se nám narodilo miminko, takže zpracování je na etapy :-)). Coz ostatne maminky asi znají, že :-)
Mějte se všichni moc krásně a přeji spoustu radosti ze života.
Nela H.

Lenka 10. srpna 2012 v 14:18  

Jsme rádi, že se vám bedýnka líbila.
Petro, koukala jsem na ten koláč s jablky, vypadá moc dobře. Třeba u nás taky někdy přijde na řadu, jen nejspíš vyměním těsto.

Zapékaná cuketa je fajn, u toho se fantazii meze nekladou :-)

Paní Nelo, moc gratulujeme k miminku! Přejeme Vám i jemu hodně zdraví, lásky, spokojenosti a krásných společných chvil. Užívejte si tu radost, čas hrozně rychle utíká :-)

Anonymní,  18. srpna 2012 v 12:59  

Moc děkujeme, Lenko :-).

Utíká to a jsme překvapení, jaký je to všechno fofr. Zažíváme toho spoustu, stále se je a bude se co učit, občas je to i dost zajímavé, ale určitě vše zvládneme, vše je pro nás nové a jsem moc ráda, že jsme na to tři:-).

A taky teď hodně oceňuji zásoby z bedýnek v mrazáku :-)).

Mějte se všichni moc krásně :-).

Nela H.

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP