Ovesné sušenky s pomerančem a rozinkami

23. října 2011

Tak tyhle sušenky dle mého celkem ušly. Já jsem tedy banán vyměnila za dýni, ale netuším zda s tím kouskem banánu by byly výrazně lepší. Recept uvádím originál a v závorce to, co jsem dala do sušenek já.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recept
100 g másla, 1 vejce, 50 g kaše ze zralého banánu (dala jsem najemno nastrouhané Hokkaido), 1 lžička vanilkového extraktu (dala jsem vanilkový cukr), 100 g hnědého třtinového cukru, ½ lžičky strouhané pomerančové kůry, 100 g celozrnné mouky (dala jsem 50 g celozrnné žitné + 50 g špaldové pšeničné), ¼ lžičky soli, 1 lžička prášku do pečiva, 100 g ovesných vloček (vločky jsem v robotu nasekala), 25 g sušeného strouhaného kokosu, 50 g sekaných vlašských ořechů, 75 g rozinek nebo tmavé čokoládové lupínky

V míse smícháme máslo a cukr do hladka. Přidáme banán, vanilkový extrakt a vejce.
V druhé míse smícháme mouku, sůl, prášek do pečiva, ovesné vločky, kokos, ořechy a rozinky nebo čokoládové lupínky a promícháme. Pak smícháme suché přísady do mokrých a důkladně promícháme. Z těsta tvoříme rukama malé kuličky a dáváme je na plech vyložený pečícím papírem. Přimáčknutím kuliček vytváříme placičky, (které ještě můžeme navrch posypat sezamovými nebo slunečnicovými semínky). Pečeme 15-20 minut na 180 s. C. do zlatova.



Dobrou chuť!

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP