Zelenina

29. června 2014

Přidávám pár nových fotek a doufám, že někoho inspirujeme k pěstování vlastní zeleniny :-)
 
 
 
 
S babičkou jsme se rozhodly udělat si na chalupě k obědu česnečku, tak jsem vytáhla jeden česnek a měla obrovskou radost, že je větší než vloni. Měl 4 cm. Vím, že to není optimálních 5-6 centimetrů, ale k radosti mi to stačilo :-) A zároveň si nedělám iluze, že takové budou všechny. Zatím to vypadá, že mají ještě čas, nemají všechny obalové suknice.
 
 
Vodnice....pěstovat vodnici mi přijde trochu nevděčné. Zabírá hodně místa.
 
 
Tuříny a cibule mají ještě čas.
 
 
 
Začaly kvést první brambory.
 
 
 
 
 
Některé fotky mají ještě čas...... jako např. dýně, rajčata, pastinák, čtyřboč atd.
Něčemu se daří velmi dobře a něco se asi úplně nepodaří vypěstovat jak bych si přála, ale pro začátek nemůžu chtít zázraky. Jsem spokojená i s tím, co dosud vyrostlo.

3 komentářů:

Merynkaw 2. července 2014 v 13:59  

týý jo hezký, já klidně pěstovat budu, máš nějaký pozemek navíc?:.-)))

Merynkaw 2. července 2014 v 14:06  

Ještě jeden komentář si neodpustím.. Krása, hned bych se tam u tebe vyřádila:-)

Lenka 4. července 2014 v 8:41  

:-) ....no, to právě, že nemám :-) resp. kolem už je horší kvalita půdy, chvilku by zúrodnění trvalo.
Ale klidně můžeš přijet, práce je tam pořád dost :-)

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP