Čtení č.20 aneb mohlo by Vás zajímat

24. května 2013

Jak to vypadá na poli
Tuto středu jsme si s Martínkem udělali výlet do Klokočí na pole. Podle fotek je zřejmé, že se zatím daří všemu, co bylo zaseté. Budeme doufat, že vše přežije avizované chladné noci, a že se také brzo dostaví potřebný déšť.




Kniha - Doba jedová a Doba jedová 2 - od Prof. RNDr. Anny Strunecké, DrSc.
Doporučuji ke čtení tomu, komu není jedno jak žije, čím se obklopuje a co konzumuje. A také kdo se zajímá o očkování. Zapůjčit si ji můžete např. ve velké knihovně v Liberci.
Konkrétně v Době jedové 2, mě zaujala kapitola o různých sladidlech, kde je vysvětleno jejich vstřebávání a vliv na zdraví. Zaujalo mě, že se nedoporučuje konzumovat zejména fruktóza, která je obsažena krom ovoce i v javorovém sirupu, a kterou jsou dnes ve velkém přislazovány téměř všechny nápoje a šťávy. Samozřejmě nejde o konzumaci samotného ovoce, to je v pořádku, ale jde např. o pití 100% džusů.

Kapari z pampelišek
Zaznamenala jsem u Kláry z kopce recept na kapari z pampelišek. Na poslední chvíli jsem posbírala poslední poupata a naložila je, abych zjistila, jestli je to něco, co stojí za to udělat každé jaro. Pravé kapari jsem jedla asi dvakrát, a popravdě, není to nic, bez čeho bych nemohla žít :-)
Od výsledku tak nějak nečekám žádné zázraky, ale víc se mi zamlouvá možnost udělat kapari z poupat lichořeřišnice, tak uvidíme, jestli na to budu mít dost poupat.

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP