Kakaová pomazánka ze slunečnicových semínek

23. září 2013

...asi by se dalo napsat nugeta ze slunečnicových semínek, ale nugeta to přeci není...
Není to můj recept, objevila jsem ho před pár týdny někde na netu, ale vyzkoušela jsem ho a ráda bych ho doporučila dál, protože je to opravdu výborné. Množství surovin jsem si určila vlastní, tak jak mi vyhovovalo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recept
200 g loupaných slunečnicových semínek, 3 vrchovaté lžičky kvalitního kakaa, 5-6 lžic slunečnicového oleje, 5-6 lžic cukru

Slunečnicová semínka najemno nameleme nebo rozmixujeme mixérem co nejvíce dohladka. Osobně jsem to dělala ponorným mixérem a upozorňuji, že to chvilku trvá a je třeba dát pozor, abyste mixér nezavařili :-) Ze semínek je třeba udělat co nejhladší pastu. Postupně přimícháváme ostatní suroviny. Množství oleje, kakaa a cukru můžete přizpůsobit dle chuti. Pomazánku můžete mazat na pečivo nebo použít jako náplň do koblih, palačinek apod. Hotovou pomazánku dejte do sklenice s víčkem a skladujte v lednici, kde vydrží i několik týdnů.

Dobrou chuť!

3 komentářů:

Lenka 24. září 2013 v 15:01  

A taky nebezpečně dobrý :-)

Merynkaw 25. září 2013 v 21:19  

fakt? tak to asi zkusím :-)

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP